Cada divendres de Quaresma a 2 quarts de 7 de la tarda, abans de la celebració de la Missa.
Per als que no pugueu assistir al viacrucis, us convidem a fer-lo a casa de manera senzilla seguint les estrofes del cant clàssic català del viacrucis que adjuntem.