Els sacerdots valencians de l’Arxidiòcesi de València que commemoren enguany el 60 aniversari de la seva ordenació sacerdotal van celebrar el passat dia 21 de setembre una missa a la capella del Palau Arquebisbal oficiada pel bisbe emèrit de Lleida,