Dinou joves, dels quals disset del Col·legi Sagrada Família i tres de la Unitat pastoral El Carme-Sant Joan, han rebut el sagrament de la confirmació de mans del Bisbe Daniel en la solemnitat de l’Ascensió del Senyor. L’emotiva cerimònia concelebrada pel rector Mn. Xavier Navarro ha tingut lloc a església de Sant Joan, que estava plena de gom a gom amb els familiars dels joves, la comunitat educativa del col·legi i les religioses, així com els feligresos que celebren l’eucaristia dissabte al vespre. Donem gràcies a Déu.
.







